کد خبر: ۹۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴
ابولفضل جلالی با انتشار استوری احتمال جدایی‌اش را افزایش داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ابولفضل جلالی مدافع جوان استقلال با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش جدایی‌اش از استقلال و حضور در ملوان را قوت بخشید و به نظر می‌رسد که به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، جلالی برای گذراندن دوران سربازی باید به تیم ملوان منتقل شود و پیش از این صحبت‌هایی انجام شده بود که او می‌توان با کفالت سربازی خود را به تعویق بیندازد و یک فصل دیگر هم در جمع آبی‌پوشان حضور داشته باشد.

اما انتشار استوری‌هایی که در پیج شخصی این بازیکن گذاشته می‌شود نشان از این موضوع دارد که او به صورت غیر مستقیم در حال خداحافظی از هواداران استقلال است و جدایی او رنگ و بوی جدی به خودش گرفته است.

2057515

جلالی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و عنوان گل‌سازترین بازیکن لیگ بیست و سوم را هم مشترکا با ستاره تراکتور به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: